FARMASI Eyebrow Pencil & Eyebrow Shadow // REVIEW

Nebrojeno puta sam rekla kako obrve smatram jako bitnim u kompletnom šminkanju i smatram da njihov oblik može znatno da vam izmeni lice. Pisala sam nekoliko puta o proizvodima koje koristim u te svrhe, kao i kako ja oblikujem i sređujem svoje obrve. U ovom postu ću pisati o dva proizvoda koja su se nedavno našla u mojoj kolekciji. U pitanju su olovka i senka za obrve* brenda Farmasi.

Olovka koju ja imam je u nijansi 01, na rezanje je, rok trajanja je 24 mesecaima i ima češljić na poklopcu koji meni inače služi kod ovakvog tipa proizvoda. Kada je kvalitet olovke u pitanju nisam imala zamerki. Lepo se reže, nijansa mi u potpunosti odgovara i mogu samo sa ovim proizvodom da popunim obrve. Ono što je relativno negativna stvar kod olovki jeste što moraju konstantno da se režu kako bi se obrve docrtale to preciznije. Ukoliko ih samo popunjavam, biram olovku na rezanje, ukoliko ipak trebam da docrtam ili popravim oblik, preferiram olovku na odvrtanje. Kada je češljić u pitanju, ja ga redovno koristim, nakon što popunim obrve, prođem kroz njih sa češljićem kako bih ublažila poteze olovkom odnosno izblendala donekle. U poređenju sa ostalim olovkama koje sam koristila ovaj češljić mi je najgrublji mada to ne predstavlja veliki problem. Ono što mi se uopšte e dopada jeste pakovanje odnosno čep koji je trenutno potpuno polomljen, češljić izgubio svoj oblik i nije funkcionalan.






Sledeći proizvod jeste senka za obrve. Prvo, nakon otvaranja paketa, pomislila sam da je ovo senka za oči. Svesna sam da piše, ali unutar kutijice sam zatekla sunđerasti aplikator koji me je asocirao kako je ovo senka za oči, a ne obrve. Dakle, taj detalj smatram apsolutno nepotrebnim jer nisam sigurna kako se tim aplikatorom nanosi senka na obrve. Kada je u pitanju sam proizvod, ja ga imam u nijansi 02, rok trajanja je 12 meseci i senka je odlično pigmentovana. S obzirom da sam ja neko ko preferira olovke ovo nije moj prvi izbor i nemam mnogo iskustva sa senkama za obrve mogu samo da kažem da je ovo jedan sasvim korektan proizvod. Smatram da senke oduzimaju malo više vremena nego olovke i to je jedini razlog zašto njih biram, mada odlično vrše funkciju popunjavanja obrva.




Koje proizvode vi koristite za sređivanje obrva?

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Share:

10 comments

  1. Odličan post,predivne slike.Sve pohvale.<3

    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/2016/10/q.html

    ReplyDelete
  2. Divni proizvodi. Za sredjivanje obrva koristim oriflame jednu mono senkicu i olovku od Golden Rose-a, i to mi je odlicna kombinacija. Hehe :D

    Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Drago mi je da imaš svoju dobitnu kombinaciju! :)

      Delete
  3. Trenutno odnosno već duže vreme koristim Aurinu dvobojnu senku za obrve i prezadovoljna sam. Sve preporuke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ups :) Ništa od Farmasi proizvoda nisam probala pa tako ni ova dva proizvoda ali senka mi se čini super samo je treba koristiti uz pravu četkicu :)

      Delete
    2. To još nije došlo na red, sad imam gomilu proizvoda. :D Ali imaću u vidu. ;)

      Delete
  4. Koristim Sephora gel trenutno, ali olovka mi je ipak najdraža! Mislim da ću probati!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su ipak pomada i Golden Rose olovka na odvrtanje draže od obične olovke, ali je sasvim dobra. :)

      Delete