Born Pretty Store Peel Off Base Coat // REVIEW

U danaĆĄnjem postu vam predstavljam jedan proizvod koji sam pre nekog vremena dobila sa sajta Born Pretty Store. Pisanje ove recenzije sam odlagala, ne bih li ha isprobala ĆĄto bolje i prenela vam utiske. Kao ĆĄto iz naslova ovog posta moĆŸete da zaključite u pitanju je baza za nokte*, koja bi trebala da se odlepljuje. Ć ta to uopĆĄte znači? Po meni, ovaj proizvod bi trebao da predstavlja ,,zamenu" za skidače laka za nokte. Ili, ono za ĆĄta je najbolje koristiti ga jeste ispod nekog teksturnog ili ĆĄljokičavog laka za koji vam je inače potrebno mnogo truda da biste ga skinuli običnim skidačem. Kako se meni pokazao, pročitajte u nastavku.


Prva stvar koju primećujem jeste da po bočici moĆŸete videti o čemu se radi samo ukoliko vam kineski jezik nije stran. Ono ĆĄto moĆŸete pročitati jeste da sadrĆŸi 7ml. Sama bočica verujem da je rađena po uzoru na Ciate lakove za nokte. Sledeća stvar koja ostavlja utisak na mene jeste miris. U prvi mah mi je bio jako interesantna, gotovo kao dečije ĆŸvake, dok bi već sledećim osetila neki ruĆŸan miris koji me asocira na ribu. Na momente mogu to da zanemarim, na momente mi smeta. Ć to se aplikacije tiče, sasvim je u redu, ponaĆĄa se kao i svaki drugi bazni lak. SuĆĄi se relativno brzo.


Odlučila sam da ga prvo testiram tako ơto ću preko njega naneti ơljokičavi lak. A u sledećem testu sam to učinila sa običnim. Ono ơto je bitno da naglasim, pre činjenice kako se skida, jeste da će vam manikir trajati dovoljno dugo, bez da će se lak sam odlepiti. Ono ơto ne treba da radite jeste da ,,kopate" odnosno sami kidate lak, i stajaće danima. Dakle, ne utiče na trajnost manikira.
Kada je u pitanju uklanjanje laka, činila sam to uz pomoć nekog alata koji moĆŸe da se podvuče između laka i nokta, recimo male ĆĄpatulice. Kasnije i sopstvenim noktima jer mi je bilo lakĆĄe. Kod ĆĄljokičavog laka se deĆĄavalo da je lak pucao i da se povrĆĄina lomila u delovima. Dok je u drugom slučaju mogao da se oguli sa nokta. Ipak, u ova dva testa i skidanja laka ukupno 20 puta, moĆŸda se 2 puta desilo da je lak otpao u jednom komadu. Na nekim noktima i mestima je čak bilo jako teĆĄko izguliti lak, pa sam se opredelila za skidaĆĄ laka na kraju. Nisam uspela da shvatim da li je ovo do debljine sloja baznog laka koji nanosite, moĆŸda se nije slagao sa ovim lakovima, ali ĆĄta god bio razlog nisam ostala oduĆĄevljena.

Ukoliko vi znate za neki proizvod ovog tipa volela bih da mi ga preporučite, a ukoliko ipak ĆŸelite da testirate ovaj, moĆŸete ga pronaći pod OVIM linkom.

Ukoliko odlučite da poručite neĆĄto sa njihovog sajta moĆŸete iskoristiti moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu sniĆŸeni.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju





Share:

2 comments

  1. Jos sam negdje citala recenziju za ovu bazu, mislim da se i kod te osobe ponasala slicno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako je ova niĆĄta viĆĄe nego okej, svakako verujem da postoje bolje. :)

      Delete