Narandžasto - Love Story... // MATCHING MANICURES

Moram vam priznati da poprilično varam. Prethodni usklađeni manikir je post koji sam spremila nedavno i planirala uskoro da ga objavim, i onda se taman uklopilo da ga objavim na zadatu temu. I ovaj manikir, odnosno post, stoji već dugo u mojim spremnim, a neobjavljenim postovima pa opet koristim MM teme za objavu. Nadam se da će vam se dopasti i da mi ne zamerate. :D












Obavezno pogledajte šta su i druge blogerke uradile. Hvala na izdvojenom vremenu! :)


Share:

18 comments

  1. Preslatko je, sviđa mi se :D L.

    ReplyDelete
  2. mislimo isto :D manikua je njezna i romantična

    ReplyDelete
  3. Mislim da sve mi ponekada varamo kada je MM u pitanju, a kada je ovako sladak manikir u pitanju rekla bih da je to sasvim okej.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hvala ti puno Tamara! :) Probala sam da fotografišem malo drugačije u odnosu na klasične manikire.

      Delete
  5. Lijepa manikura, posebno mi se sviđa ovaj neonac. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Ako se dobro sećam u pitanju je čuveni China Glaze Flip Flop Fantasy, samo u narandžastoj verziji. :)

      Delete
  6. I ja ponekad varam :)
    Ima nedjelja kad znam da neću stići ništa napraviti pa par dana unaprijed napravim manikuru :D
    Lijepe su ti fotkice <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se polako približava ispitni rok, tako da ja već uveliko razmišljam da u narednih par dana lakiram nokte na teme koje slede tek kasnije. :D
      Jako mi je drago da ti se dopadaju, hvala ti. :) <3

      Delete
  7. Replies
    1. Pravi letnji, ali može da prođe i sada možda. :D

      Delete