Gift Guide: predlozi kupovine poklona (za nju)

Jedan kraći post u kome sam želela da vam predstavim par stvari koje smatram idealnim za poklon, s obzirom da nam je došlo to doba godine. Ovi predlozi su univerzalni i recimo da su idealni u situaciji kada ne znate šta da poklonite devojci, mami, ćerki... Ipak mislim da su neki od njih za posebne prilike.
Ja sam kao osoba specifična kada su pokloni u pitanju i mnogo zavisi od koga su, kojim povodom i na koji način poklonjene. Time samo želim da kažem da poklon uopšte ne treba biti skup i da on ima veću sentimentalnu vrednost od materijalne.




Mislim da sa 'statement' ogrlicom, nazvaćemo je krupnom, onom koja upotpunjuje jednostavnu odevnu kombinaciju ne možete da pogrešite. Ne postoji devojka/žena/dama koja ne voli nakit. Ova sa fotografije je brenda P....S....fashion.


Smatram da nije lako kupovati dekorativnu kozmetiku i stoga idete uvek na sigurno. A šta je u ovom slučaju sigurno? Neko preferira L'oreal, neko Maybelline, ali sa MAC-om ne možete pogrešiti. Predlog boje je uvek - crvena.


Pandora kao brend i ceo koncept ovih ogrlica/narukvica je meni lično prelep. I možete reći da je skup, slažem se. Ali isto tako ne mislim da morate imati 20 privezaka gde ni pola neće imati tako veliko značenje kao možda onaj jedan poseban.


Satove ili volite ili ne. Ili nosite ili ne. Ljubitelji istih imaju istančan ukus, verujem, ali sa ovako nekim klasičnim modelom, a opet interesantnim, mislim da nema greške. Moje najiskrenije preporuke idu za brend Fossil jer imaju jako kvalitetne i lepe satove po razumnim cenama.


Ista stvar je i sa parfemima. Ukoliko ne znate tačan naziv parfema koji osoba kojoj kupujete voli, sa ovim mirisom ne možete pogrešiti. Lično sam mislila da ne volim Chanel parfeme, da su mi jaki i preozbiljni. Kada smo se Coco i ja upoznale shvatila sam kolika je to greška bila.


Ovo bi bili moji predlozi šta da kupite nekoj posebnoj dami za posebnu priliku. I još jednom da naglasim, cena poklona ne bi trebala nikada da bude bitna, jer oni omiljeni su najčešće sve drugo sem skupi.

Hvala na izdvojenom vremenu! ♥

Share:

4 comments

  1. Odlični predlozi, baš svakom od ovih poklona bih se obradovala :) Slažem se za Fossil, odlični su satovi.

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se tvoj izbor i uopšte ne bih imala ništa protiv da dobijem bilo koji poklon iz posta :)L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači uspešno sam napisala ovaj post, jer mi je to i bila ideja, da se skoro svima dopada. :) Nadam se da hoćeš! :)

      Delete