New In #16

Nakon sajma sam mislila da ću se malo ''smiriti'', ali je ipak vreme za još jedan manji post sa novitetima. Naime, lice mi je postalo ekstremno suvo po dolasku ovih hladnijih dana pa sam kupila par proizvoda za negu suve kože, a tu se i našlo par sitnica što kupovine, što poklona.



Ovi proizvodi sa gornje fotografije su kupljeni u nemačkoj, i svi su namenjeni suvoj koži. Balea dnevnu kremu sam isprobala i rekla bih da je sasvim okej, dok sam Alverde ulje koristila i ranije, i jako sam zadovoljna. Ostatak tek treba da isprobam i jako me zanimaju bebe Young Care kreme.


Probala sam Seche Vite nadlak, posle njega Aura Jelly (koji nažalost više nije dostupan) odlučila sam da probam i ovaj ibd, kupljen preko Alexandar Cosmetics sajta pa sniženoj ceni. Ukoliko želite uporednu recenziju ova tri nadlaka recite mi.


Essie lak je kupljen u dm-u po ceni od 375 dinara, a nijansa je Dive Bar. Dva Golden Rose laka su broj #01 i #47. Ostatak proizvoda sa fotografije je poklon od drage Tanje sa bloga Velike sitnice. Obradovala me je Golden Rose lakom iz Rich Color kolekcije u broju #139, Golden Rose Velvet Matte karminom u broju #14, kao i ovom zlatnom folijom sa kojom jedva čekam da se zanimam i napravim neki manikir. :)


Poslednja stvar je takodje iz dm-a. Dugo sam razmišljala o poručivanju Real Techniques četkica sa sajta, ali mi nije isplativo da naručim jednu, pa platim poštarinu, a nije kao da su mi neophodne sve pa da ih kupim. :D (jednog dana)
I sasvim slučajno sam naletela na ovu četkicu zvanu Setting Brush koja mi zaista jeste neophodna. :D Već je u upotrebi i mogu da je preporučim!

To bi bilo sve za ovaj post, pišite mi o čemu želite da čitate. A ja vam spremam neke zanimljive postove - recenzije lakova, nail art, omiljene zimske nijanse, makeup look, recenzije nove šminke...

Share:

12 comments

  1. Meni su bebe kreme sigurno najbolje dosad koje sam koristila, a imam suhu kožu. Obožavam ih. Setting brush je fenomenalna, ja je najviše koristim za highlighter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod tebe sam ih i videla pa odlučila da probam. :)
      Meni se nešto čini da ću kupiti još jednu. :D

      Delete
  2. Alverde ulje tako želim da isprobam, ali me odbija miris ruže... piši o bebe kremama... piši o ova 3 nadlaka (mada mene samo brzina sušenja zanima ;))
    Setting brush mi ne treba, ali to me neće sprečiti da je kupim jednog dana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj ne znam šta bih ti rekla za miris, nisam neki ljubitelj, ali mi taaako prija kada uveče stavim ovo ulje nakon skidanja neke šminke, i micelarne vode koja je za moje lice 'gruba' (O.o)
      Čim ih isprobam, hoću! :) Evo upravo sada ću da testiram ibd.
      A za četkicu, veruj mi da sam i ja mislila da mi ne treba, ali kad je kupiš shvatićeš koliko ti je falila. :D

      Delete
  3. Odličan ulov, posebno Dive Bar za manje od 400 din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Bili su ponudjeni neki rozikasti lakovi, i jedini ovaj drugačijeg tona i baš mi se dopao. :)

      Delete
  4. Moram da uzmem RT cetke, jedva cekam da ih se docepam! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ti kažem da moraš! :D Stvarno su odlične i vrede svaki dinar. <3

      Delete
  5. koliko lijepih stvari <3 ja sam nasla u dm neko ulje za tijelo po full niskoj cijeni i odusevila sam se, kao ovo tvoje izgleda samo sto ima zlatni cep, bas im je dobro to ulje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ću obratiti pažnju sledeći put. :) Mada ni ovo još uvek nisam stigla da isprobam. :D

      Delete
  6. Glasam za poređenje tc-a :D Ne mogu da nađem Jelly-ju pristojnu zamenu, Essence novi se brzo zgusne, Maybelline dr.rescue se sporije suši...
    Alverde ulje imam, isto sam zadovoljna efektom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, isprobala sam ovaj ibd samo jednom i na prvo korišćenje mogu da ti kažem da i dalje nema zamene za Jelly. :D Inače je Seche Vite savršen, samo mi smeta ono povlačenje laka :/
      Mislim da je ulje odlično, pogotovo u odnosu na cenu. :)

      Delete