Flip Flop Fantasy

FFF je definitivno jedan od najpopularnijih China Glaze lakova. Ja sam ga dobila u OMBRE setu - It's All Peachy. Kada sam ga prvi put mazala nisam nešto preterano bila oduševljena. Očekivala sam da više vuče na pink. A onda sam negde pročitala da je nekada postojala pink verzija ovog laka, a da je sada više narandžast?
Što se tiče ovog mog laka rekla bih da je jako interesantan lak, svakako drugačiji od svega što imam u kolekciji. Idealan za letnje dane, sunce, more i preplanulu kožu. Formula laka nije baš tako idealna s obzirom da je neonac i da se brzo suši, povlači lak ukoliko prelazite preko već nalakiranog nokta. Na fotografijama imam dva sloja laka i Seche Vite nadlak jer mi je lepši kada ima visok sjaj.
Šta vi kažete?
Hvala na izdvojenom vremenu :)






u hladu

direktna sunčeva svetlost

Share:

2 comments

  1. Mnogo mi se dopada ova nova verzija FFF. :) Super ti stoji!
    Ja imam staru koja vuce na roze a svakako planiram da kupim i ovu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! :)
      Volela bih da imam i tu staru verziju, mislim da bi mi se više svidela. :)

      Delete