Golden Rose #269

Nekada sam stalno kupovala Golden Rose lakove, ali danas nemam ni jedan. Ovo je jedini u mojoj skromnoj kolekciji :D Dobila sam ga na poklon i fantastičan je. Boja je prava prolećna koralna nijansa, trenutno jako popularna. Lak se savršeno maže, odlično pokriva iz dva sloja i ono što se meni najviše dopada jeste to što ima jako visok sjaj. Jedina mala zamerka je nešto tanja četkica ali mi to ne predstavlja neki veliki problem. Na fotografijama nemam nadlak.
(dva pokušaja lakiranja noktiju na današnju temu su bila neuspešna pa sam odustala)
Nadam se da vam se dopada.
Hvala na izdvojenom vremenu :)
Srećan Uskrs svima!







Share:

8 comments

  1. Bas sam ovaj lak kupila pre neki dan. Negde mi izgeda koralno a negde narandzasto, zavisi od osvetljenja. Srecan Uskrs! =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš to, napisala sam da je koralni, međutim negde izgleda potpuno narandžasto. Ali je divan, svakako :)
      Hvalaa, takodje! :)

      Delete
  2. Bas je lepa boja :) Ja najvise volim Golden Rose lakove, probaj neki iz Rich Color kolekcije, neces se pokajati ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste :)
      Hvala za preporuku, hoću sigurno! :)

      Delete
  3. Divan je, podseća me na #322 ovako u bočici, ali je sasvim druga priča na noktima. Lepo ti stoji!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Slažem se! :)
      Mnogo mi se dopao kako izgleda na noktima :)

      Delete